Page 9 - Nurol Enerji KVKK Politikası
P. 9
Müşteri Bilgisi : Ticari faaliyetlerimizin gerçekleştirilmesi esnasında ürün ve
hizmetlerimizden faydalanan müşterilerimize ilişkin elde edilen verilerdir.
Müşteri İşlem Bilgisi : Ürün ve hizmetlerimizin kullanımına yönelik kayıtlar ile müşterilerimizin
ürün ve hizmetlerimizin kullanımına yönelik talimat, talep vb bilgilerdir.
İşlem Güvenliği Bilgisi : Ticari faaliyetlerimizi yürütürken teknik, idari, hukuki ve ticari güvenliğimizi
sağlamamız için işlenen kişisel verilerdir (Log kayıtları, şifre ve parolalar, vb).
Hukuki İşlem ve Uyum : Hukuki alacak ve haklarımızın tespiti, takibi ve borçlarımızın ifası ile kanuni
Bilgisi yükümlülüklerimiz ve Şirketimizin politikalarına uyum kapsamında işlenen
kişisel verilerdir.
Talep/Şikayet Yönetimi : Şirketimize yöneltilmiş olan her türlü talep ve/veya şikayetin alınması ve
Bilgisi değerlendirilmesine ilişkin kişisel verilerdir.
Görsel ve İşitsel Veri : Fotoğraf, kamera/ses kayıtları gibi görsel veya işitsel niteliğe haiz verilerdir.
Fiziksel Mekan Güvenlik : Fiziksel mekana girişte, fiziksel mekanın içerisinde kalış sırasında alınan
Bilgisi kayıtlar ve belgelere ilişkin kişisel verilerdir.
Denetim ve Teftiş Bilgisi : Şirketimizin kanuni yükümlülükleri ve şirket politikalarına uyumu
kapsamında iç veya dış denetim faaliyetleri sırasında işlenen kişisel
verilerdir.
Çalışan Adayı Bilgisi : Şirketimize herhangi bir yolla iş başvurusunda bulunmuş ya da çalışan
ve/veya stajyer adaylarımızın özgeçmiş bilgileridir.
Araç Bilgisi : Veri sahibi ile ilişkilendirilen araçlar ile ilgili bilgiler plaka vb bilgilerdir.
Aile Bireyleri ve Yakın : Şirketimizin iş birimleri tarafından yürütülen operasyonlar çerçevesinde
Bilgisi Şirketimizin ve veri sahibinin hukuki ve diğer menfaatlerini korumak
amacıyla kişisel veri sahibinin aile bireyleri (eş, anne, baba, çocuk), yakınları
ve acil durumlarda ulaşılabilecek diğer kişiler hakkındaki kişisel verilerdir.
Özel Nitelikli Kişisel Veri : Kanunun 6. maddesinde belirtilen (sağlık verileri, biyometrik veriler, din, üye
olunan dernekler vb) verilerdir.
EK-3 KİŞİSEL VERİ İŞLEME AMAÇLARI
ANA AMAÇLAR (BİRİNCİL) ALT AMAÇLAR (İKİNCİL)
Çalışanların performans/yetenek değerlendirme
süreçlerinin planlanması ve/veya icrası
Çalışan adaylarının başvuru, seçme ve
değerlendirme süreçlerinin planlaması ve/veya
yürütülmesi
Çalışanlara yönelik kurumsal iletişim ve/veya
Şirketimizin insan kaynakları politikalarının ve çalışanların katılım sağladığı kurumsal sosyal
süreçlerinin planlanması ve/veya icra edilmesi
sorumluluk ve/veya sivil toplum kuruluşları
faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası
Şirket içi/dışı eğitim faaliyetlerinin planlanması
ve/veya icrası
Disiplin/etik süreçleri ile ilgili gerekli operasyonel
faaliyetlerin planlanması ve/veya icrası
Şirket faaliyetlerinin Şirket prosedürleri ve/veya
ilgili mevzuata uygun olarak yürütülmesinin temini
için gerekli operasyonel faaliyetlerinin planlanması
ve/veya icrası
8